piątek, 6 marca 2015

Czy hybryda niszczy paznokcie?

Pewnie ktoś stwierdzi, że każdy zabieg malowania paznokci jest dla nich szkodliwy. Sama pytałam o to kiedyś kosmetyczkę i stwierdziła, że hybryda też (trochę mniej niż żele) osłabia płytkę... Cóż, może i tak jest w przypadku tych żelolakierów, które się ciężko ściąga i trzeba używać frezerki czy dłutka. W końcu może się ręka omsknąć i płytka paznokcia może zostać uszkodzona. Ale czy tak być musi? 
Absolutnie NIE!

Jak wspomniałam, stosuję hybrydy już od ponad 7 miesięcy, a moje paznokcie się mocne jak nigdy przedtem, nawet po usunięciu lakieru. Przede wszystkim żelolakier chroni płytkę paznokcia przed mechanicznymi uszkodzeniami i uelastycznia ją. Fakt, przed nałożeniem hybrydy należy płytkę zmatowić, ale jeśli robi się to delikatnie i z wyczuciem to paznokcie wcale nie stają się cieńsze. Ktoś powie, że aceton jest szkodliwy. Owszem, może i najzdrowszy nie jest, ale moczenie paznokci przed 10 minut raz na 2-3 tygodnie nie wywołało u mnie żadnych niepokojących objawów, czy skutków ubocznych na paznokciach, a uważam, że lepsze to niż szorowanie frezarką, czy pilnikiem. 
Poniżej zdjęcia mojej osobistej płytki paznokciowej po zdjęciu hybrydy i przygotowaniu do nałożenia nowej oraz efekt końcowy :)





 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz